Servicecontactformulier
Onze servicedienst staat voor jou klaar!
Onze servicedienst staat voor jou klaar!
Is jouw kraan door ons geïnstalleerd en ervaar je een storing? Laat ons dit weten via het servicecontactformulier. Voor een spoedige afhandeling adviseren wij het formulier zo compleet mogelijk in te vullen en het probleem zo goed mogelijk te omschrijven. Na ontvangst neemt onze serviceafdeling binnen 2 werkdagen contact met je op.
Om alles overzichtelijk te houden proberen wij de communicatie via mail te laten verlopen. Het is verstandig om naast je normale inbox ook de spam-box in de gaten te houden. Mocht een servicemedewerker direct contact zoeken, kan dit ook telefonisch of via whatsapp verlopen.
Voor onze servicedienst hanteren wij de regels, zoals aangegeven in onze servicevoorwaarden. Dit betekent dat wanneer wij een servicemonteur inzetten en op locatie blijkt dat het geen montage- of productfout betreft er kosten in rekening worden gebracht.
De kosten van het bezoek, de arbeid en eventuele materialen worden aan de opdrachtgever doorberekend. De tarieven daarvoor zijn: